Hema Long Lasting Nailpolish ‘830’

 photo hemapurpleheader_zpsdf8c0bda.jpgJe hebt onlangs gezien dat ik naar de pressday van Hema mocht afgelopen donderdag en in de goodiebag kreeg ik dit paars lakje mee naar huis. Hmm, paars.. Zelf is het niet echt een kleur die ik spontaan uit de rekken in m’n winkelwagen zou stoppen maar bij deze wou ik hem toch even showen aan jullie. Dit kleurtje is binnenkort te vinden in het nieuwe assortiment van Hema samen met nog andere leuke pastelkleuren. Maar voor vandaag: Purple it is!

 photo hemapurple_zpsed18f955.jpgSuperblij kwam ik thuis met mijn pakketje en uiteraard meteen alles bekijken wat ik had ontvangen. Voor nagellak moest ik het doen met paars, maar ik ben er blij mee! Ik ben trouwens gek op de nagellakjes van de Hema want ze lakken altijd heel erg goed zonder slag of stoten. Paars is nu wel niet echt het kleur die ik meteen zelf zou uitkiezen maar hierdoor daag ik mezelf uit om ook eens iets ‘extravaganter’ (voor mij althans) uit te proberen.
Ik moet zeggen, in realiteit is het kleur een klein beetje fletser dan op foto maar ik wou niet foefelen met photoshop.
Het aanbrengen lukt vlotjes, alhoewel ik merk dat ofwel het borsteltje ofwel de lak zelf iets dikker is, kan dat?

 photo hemapurple2_zps944b3131.jpgAls je goed kijkt, kan je op m’n duim (aan het uiteinde) een dikker laagje zien liggen die niet goed is uitgestreken. Eigenlijk zou ik tegen mezelf  ‘foei’ moeten zeggen, maar dit is dus wat ik bedoelde met… de lak/borstel lijkt iets dikker waardoor ik een klein beetje moeite had met het perfect aanbrengen. Wat ik ook merkte, maar misschien heb ik iets fouts gedaan, is dat het shiny laagje (die nu op foto’s zichtbaar is) de volgende dag verdwenen was. Heh?! Meestal doe ik na het aanbrengen van nagellak nog de ‘seco seco’ van Pronails erbovenop en blijft het ook mooi blinken maar deze keer niet gedaan. Vind dit wel jammer, want ik zit nu met matte nagellak en vind ik eigenlijk wat minder. Ik had gehoopt dat de glans langer bleef maar misschien heb ik gewoon iets verkeerd gedaan, ik weet het niet.

Al bij al, ik vind het erg wennen dit kleurtje, zeker omdat ik nu zo ‘winters’ gekleed ben. Maar… ik moet eerlijk toegeven… Als ik mijn nagels zo bekeek overdag kreeg ik zoveel zin in lente/zomer. Ik zat wel al meteen een hele outfit bijeen te zoeken in m’n gedachten wat perfect zou passen bij deze nagellak dus Hema, thanks! Je hebt me er stiekem van overtuigd dat paars wel degelijk kan (alleen moet ik nog héél eventjes wachten).

(het feit dat ik acrylnagels eronder heb zitten met een kleine uitgroei leidde tot een niet zo perfect aangebrachte lak aan de nagelriem & hiervoor my apologies)
Wat vinden jullie ervan?

9 gedachtes over “Hema Long Lasting Nailpolish ‘830’

Plaats een reactie