M.A.C. Primed out lip look bag: luxurious pink

Photobucket

M.A.C. Cosmetics heeft terug hun Holiday collectie uit en gisteren ben ik in hun store hun nieuwe collectie gaan bewonderen. Ik had al op internet gekeken hoe de nieuwe sets eruit zagen en voor mij waren ze adembenemend. Ik ben gek als het strikjes bevat −daarom ook geen wonder dat m’n tattoo een strikje is− maar hun verpakkingen zagen eruit om zo meegenomen te worden! Ik ben hier voor exact nog 2 weken in San Francisco en ben naar de store-in-store geweest in Westfield Mall (Bloomingdale) en wat waren ze er erg vriendelijk. Ze hielpen me meteen en ik mocht ook meteen de nieuwe lip look set uittesten.
Ik was meteen verkocht aan de “Luxurious Pink” – lip look bag.


Photobucket

Buiten dat ik de lip look bag gekocht heb, heb ik ook terug mijn mineralize skinfinish natural “medium dark” & mineralize blush: “Dainty” gekocht. Alleen deze komen niet in deze post. Ik was eigenlijk het meest verleid door de “devine desire: Paramour Pink” en de “Devine desire: Quite Cora” verkocht maar omdat het een store-in-store is verkochten ze hem daar natuurlijk weer niet. (Had ik weer pech) Toen ik daarna naar de lip look bag ging was ik wel meteen aangetrokken door de mooie roze kleur van de Luxurious Pink-bag. De andere was meer een peachy look maar omdat ik toch al wat meerdere lipglossjes heb in die stijl trok het me net iets minder aan.

Photobucket

Het werd mooi verpakt in een zakje waar (uiteraard) ook een erg mooie plastieken strik op zat. Zelfs het doosje met leopard-print vind ik erg mooi.

Photobucket

En dan het uiteindelijk product: een klein tasje waarin je producten perfect in passen; cremesheen “Lickable”, cremesheen glass “Call Me Gorgeous” en uiteraard ook de lip pencil “Great Catch”. Hieronder zie je een foto van hoe de kleurintensiteit is van deze drie super producten en val met mij mee in love!
Photobucket

links: cremesheen glass “Call Me Gorgeous”
midden: cremesheen “Lickable”
rechts: lip pencil “Great Catch”

Hieronder zie je nog eens de drie producten apart gefotografeerd;

Photobucket

Cremesheen “Lickable”

Photobucket

cremesheen glass “Call Me Gorgeous”

PhotobucketLip Pencil “Great Catch”

Laat reacties achter ;-)

Een gedachte over “M.A.C. Primed out lip look bag: luxurious pink

  1. Pingback: M.A.C. “Viva Glam Nicki” | Rokprinses

Plaats een reactie