Goede voornemens voor 2013 !

Eerst en vooral wens ik iedereen een schitterend 2013 toe & bij deze dat iedereen ook een lijstje heeft met goede voornemens? Wel, … Zowieso heb ik al een paar in m’n hoofd die ik nu Z É K E R wil bereiken en waar ik al lang genoeg aan zit te denken maar telkens uitstel. Graag deel ik ze met jullie hier op m’n blog.

Less stress, Enjoy more !
Dit zou ik tot een nieuwe motto moeten gaa uitroepen want hier wil ik dus echt werk van gaan maken. Vaak slapeloze nachten, als reden dat ik voortdurend over dingen zit na te denken. Persoonlijke dingen, als op tijd een perfect job vinden die grotendeels voordoen aan m’n eisen, papieren in orde brengen, en noem maar op! Ik denk dat ik eerst alles moet in orde brengen vooraleer ik pas meer kan gaan genieten, maar zo denk ik telkens opnieuw en als die ene ‘problemen’ verholpen zijn komen er vast weer andere. Ik moet er ook meer vanuit gaan om iets meteen te gaan doen en niet telkens te gaan uitstellen.

Say goodbye to those extra pounds !
Sinds ik net terugben van 9 maanden in Amerika te spenderen wil ik nu écht van die extra paar kilootjes af. Gelukkig ben ik eigenlijk maar 2kg bijgekomen maar ik voel me gewoon niet lekker zitten in mijn kleren dus dit wil ik veranderen. In principe gaat het niet om een exact gewicht waarnaar ik wil streven maar als ik het merk is voldoende. Het zou weer eens “typisch ik” zijn maar ik wil dus wat kwijt op de plaatsen die er bij een vrouw moeilijk afgaan waaronder billen, bovenbenen, heupen en een aan m’n buik. Nu zijn de feestdagen voorbij dus nu kan ik me weer gaan concentreren op dit doel.
Hierbij wil ik als eerste verandering weer terug meer water drinken en terug iets van sport gaan doen want in Amerika heb ik helaas niks kunnen doen van fysieke inspanningen.

 Photobucket

The job we all dream of !
Iedereen heeft wel eens gedroomd/gefantaseerd over je droomjob, of je het nu kan verwezelijken of niet. Welnu is er zo’n moment in m’n leven dat ik er echt voor wil gaan. In de verkoop staan is helemaal niks voor mij en ik zou het superfijn vinden om een job te hebben waarbij je de weekends thuisbent, want alsook m’n vriend zoekt naar zo’n baan dus hebben we in ieder geval op dezelfde dagen vrijaf. Een job waar ik al m’n enthousiasme in kwijtkan, iets waar ik gepassioneerd in kan gaan en toch iets dat in de richting te maken heeft waarvoor ik heb gestudeerd. Vertegenwoordigster of trainer voor een cosmetica-bedrijf spreekt mij enorm aan. Hierbij kun je je kennis bijdragen aan anderen.

Love and Passion
Ik vond m’n ware zo’n 9 maand geleden in San Francisco. Ik studeerde daar en hij was Nederlands en Tadaaa! we zijn ondertussen al bijna 7 maanden samen. Mijn goede voornemen voor ons is dat ik dit jaar nog méér van hem zal gaan houden en nog meer m’n best zal doen om voor’m te zorgen en dat onze relatie nóg sterker wordt dan hij al is. Hierbij geldt ook dat ik ook meer moet werken aan zelfvertrouwen en ook in gewoon vertrouwen hebben.

Er zijn vast nog meerdere goede voornemens die ik mezelf wil opleggen maar laten we de focus op de 4 bovenstaande leggen. Deze zullen voor mij al pittig en uitdagend genoeg zijn, maar we zullen zien, en als ik vorderingen merk ben ik vast van plan een korte update te geven. Het is leuk om ook andere mensen hun goede voornemens te lezen dus als jullie er ook hebben, mag je ze gerust delen!

Een gedachte over “Goede voornemens voor 2013 !

  1. Pingback: Goede voornemens voor 2014 | Rokprinses

Plaats een reactie